Powered by KerkvoorNu.

KerkvoorNu is een kerk in Duiven, achter Arnhem, in een niet-kerkelijke streek. Dat laatste stelt bijzondere eisen aan de manier waarop we kerk zijn.

Toen Tanya en Christiaan in 1998 werden beroepen als voorgangersechtpaar, kwamen er 's zondags ongeveer 40 mensen samen. De kerk was traditioneel te noemen in haar diensten en hoe ze was georganiseerd. Al snel ontstond er een verlangen om een kerk te worden van betrokken gelovigen, die hun leven samen delen.

We wilden ons niet langer associeren met één denominatie, maar kerk zijn voor de streek. Een streek die kerkgang vooral koppelde aan het verleden. Zo werd de naam 'KerkvoorNu' geboren. Een organische kerk die zich richt op missie en discipelschap in eigentijdse taal en vorm.

Onze theologie is niet van nu. We sluiten aan bij het geloof in Jezus Christus zoals dat al eeuwen wordt overgedragen.

Open Kerk

Bijzonder aan KerkvoorNu is dat ze verworteld is in de maatschappij. Zes dagen in de week zijn we geopend van 9 tot 21. Er is vrijwel altijd een enorme bedrijvigheid in ons gebouw 'de Stek'. We werken,  ontmoeten en  inspireren er elkaar en we eten samen.

Iedereen is er welkom.

Kernteam Conferentie KerkvoorNu

Tanya Vos

Missie en Onderwijs

Martina Tak

C0_Creating with God

Aafje van den Broek

Christiaan Vos

Voorganger KvN

Ina
Schippers

Irene
van Dongen

Veronique
Kruijs

Ontwikkelteam en Communicatie

Vragen? Neem contact met ons op.

Wil je op de hoogte blijven? Abonneer je hier op de nieuwsbrief SterkeKerk.

Subscribe

* indicates required

Sterke Kerk gebruikt de gegevens die je op dit formulier verstrekt alleen om je informatie te sturen over Sterke Kerk.

Je kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die je van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via mijn@sterkekerk.nl. We zullen jouw gegevens met respect behandelen en nooit delen met derde. Door hieronder te klikken, stemt je ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.